I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, August 14, 2010

请多多支持 =D

现在我开始在面子书(facebook)有卖一点装饰品了
包括=颈链,手环,还有镜子
不过我现在只是拿一点货来卖罢了
迟点可能会有卖更多的商品
也会卖包包哦~
我会在面子书放相片
要看的话可以去那里看。。。^^
如果有兴趣要买
可以在面子书还有chat box留言给我
或者打点话给我如果你有我的电话号码啦 =D
只限沙巴亚庇人。。。
如果不是亚庇人就抱歉了
谢谢合作 =)

I am now selling some accessory
such as=necklace , bangle and mirror.
I will be selling some bags very soon...
My business is for friends in Kota Kinabalu , Sabah only...
if you are interested please contact me through my facebook , chatbox or handphone.
Thank you very much =)


**************************************************************

有谁的弟弟妹妹是幼稚园或者是小学的需要补习吗?
在找补习老师?
这里有好康!!!
请联络这位小姐
http://www.facebook.com/profile.php?id=100000199001353#!/UkissCelinetvxq?ref=ts
这是她面子书的网页
仔细详情问她就好。。。哈哈

No comments:

Post a Comment

Enjoy in the music =]

Background.MyEm0.Com
Cursors